Tuesday, March 13, 2012

YOGURTLU ISPANAK SALATASI


YOGURTLU ISPANAK SALATASI
Genelde baliktan önce meze tüketeceksek yapiyorum; bayiliyoruz netekim!

















Malzemeler (meze olarak 3 – 4 kisilik)

Yarim kilo ispanak; yikanmis, saplari temizlenmis ve yapraklari incecik kiyilmis
3 kasik un
3 kasik zeytinyagi
Sarimsakli yogurt (süzme yogurtla :P)

Yapilisi:
  1. Unu zeytinyaginda kokusunu kaybedene kadar kisik ateste kavurun.
  2. Ispanaktan azar azar ekleyerek unlu karisimda çevirin. Ispanakler eridiginde (bkz. foto) altini söndürüp sogumaya birakin.
  3. Soguduktan sonra sarimsakli yogurdunu ekleyip karistirin; servise hazirdir!



ispanak - kiyilmis


YOGURTLU ISPANAK SALATASI 1. adim - unu zeytinyaginda kavurdum

YOGURTLU ISPANAK SALATASI 2. adim - ispanaklari tavaya ekledim


YOGURTLU ISPANAK SALATASI 2. adim - ispanaklar eriyene dek kavurup altini kapattim

YOGURTLU ISPANAK SALATASI 3. adim - yogurdunu ekledim

YOGURTLU ISPANAK SALATASI

No comments: