Wednesday, March 14, 2012

KURU BÖRÜLCE SALATASI (KURU BÖRÜLCE PIYAZI)

KURU BÖRÜLCE SALATASI (KURU BÖRÜLCE PIYAZI)
Bakliyat hayrani oldugumu söyleyemem ancak bakliyat tüketmenin iyi birsey oldugunun farkindayim. Kuru börülceyi daha önceden bilmiyordum ancak deneyip gördüm ki sevilebilir birseymis :)

Internette ve yemek kitaplarimda yaptigim arastirma sonucunda bir kaç güzel tarif bulmus olsam da malzeme yetersizliginden simdilik bu salatayla yetinmek zorunda kaldim. Salatayi küçümsedigimi dusunmeyin; tam tersine hem pratik, hem doyurucu hem de inanilmaz lezzetli! 
Bu arada kuru börülcenin kullanacagim miktardan fazlasini bir gün önceden suda beklettim; daha sonra hasladim ve buzdolabima posetler halinde istifledim. Siklikla bakliyat tüketmek isteyenler için çok yararli bir islem :)

Fotograflar yenilendi, tarif baki :-)

Malzemeler: (2 kisilik)

1 bardak kuru börülce,
1 – 2 taze sogan, ince dogranmis
1 küçük boy kirmizi sogan, piyazlik kiyilmis (kirmizi sogan yoksa normal sogan)
Bir avuç ceviz; biçak yardimiyla ufaltilmis
1 – 2 kasik nar eksisi
1 – 2 kasik sizma zeytinyagi
Yarim demet maydanoz; ince kiyilmis

Yapilisi
Tüm malzemeleri karistirin :) 


KURU BÖRÜLCE SALATASI (KURU BÖRÜLCE PIYAZI)

No comments: